.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرهنگ سلامی در آستانه هفته دفاع مقدس و درجمع خبرنگاران اعلام کرد :
اجرای ۱۵ هزار برنامه هفته‌ی دفاع مقدس در مازندران / رزمندگان مازندرانی نماد ایثار و مقاومت هستند
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمدحسن سلامی در آستانه هفته دفاع مقدس ، در جمع خبرنگاران با تاکید بر حضور مردم در صحنه‌های مجاهدت، اظهار کرد: هرگونه تلاش برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی دوران دفاع مقدس قابل ارزش است.

 

 

وی از حماسه ۶ بهمن آمل به عنوان نمونه‌ای از ارزش‌ها نام برد و گفت: بیش از ۵۰ درصد جنگ بر روی دوش مردم بود.

 

این مسئول با گرامیداشت یاد خاطره شهدای دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مازندران ۱۰ هزار و۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و رزمندگان اسلام در ۱۲ یگان و ۲۴ عملیات در مقابله با دشمن حضور فداکارانه‌ای داشتند.

 

مدیر کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، از دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه یاد کرد و گفت: باید از ارزش‌های دفاع مقدس در رفع چالش‌ها استفاده کرد تا در مقابل جنگ ترکیبی دشمن که بسیار پیچیده‌تر از جنگ رو در رو است پیروز شویم.

 

سرهنگ سلامی رزمندگان مازندرانی را نماد ایثار و مقاومت دانست و ادامه داد: مردم علاوه بر حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس در قائله‌های داخلی و تحرکات گروه‌های ضد انقلاب در استان و منافقین حماسه ساز بودند.

 

وی با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس به عنوان جنگ جهانی کوچک یاد شده است، یادآور شد: این دوران افتخار مردم بزرگ ایران بوده است و رمز موفقیت و پیروزی ما در دوران دفاع مقدس ایستادگی، مقاومت و پیروی محض از ولایت فقیه بوده است.

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از پیش بینی اجرای بیش از ۱۵ هزار فعالیت و برنامه توسط بخش‌های گوناگون جامعه در هفته‌ی دفاع مقدس خبر داد.

 

این مسئول تصریح کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد مقاومت در مرکز استان و از ۶۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و زنان پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت و رژه نیروهای مسلح استان در روز جمعه از برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در مازندران است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از بر پایی نمایشگاه دفاع مقدس با بیش از ۴۰ غرفه نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: بازخوانی عملیات والفجر ۸ دفاع مقدس به مدت سه شب در موزه فرهنگی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

سرهنگ سلامی حضور راویان در مساجد و مدارس، برگزاری ۲۰ برنامه متمرکز و ۱۳۰۰ برنامه در حوزه زنان و دفاع مقدس، ۲۰ برنامه در حوزه روحانیت و دفاع مقدس با محوریت ۴۰۰ شهید روحانی، جشنواره استانی ترنم فتح با پنج گروه و رونمایی از آلبوم موسیقی کودکان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

 

وی از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد و گفت: موزه دفاع مقدس از پروژه‌های اولویت دار است که امیدواریم با حمایت دولت سیزدهم به اتمام برسد. همچنین فاز دوم پروژه با عنوان مازندران در تاریخ است که با پیشرفت ۴۰ درصدی همراه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.292 seconds.